Branding

Un brand bine făcut te asigură că livrezi mesaje care sunt aliniate cu obiectivele și identitatea companiei tale.  Consecvența înseamnă că îți expui publicul la aceleași mesaje în mod repetat.

Un brand are nevoie de timp pentru a prinde contur, așa că rezervă-ți locul acum.

Pachetul de bază conține:

  • Strategie brand – 1 zi de workshop în care descoperim viziunea, misiunea, de ce-ul, avatarul clientului ideal, poziționarea în piață, personalitatea și obiectivele.
  • Logo primar și secundar 
  • Marca de brand
  • Paletă de culori
  • Tipografie
  • Reguli de utilizare a logo-ului
  • În funcție de nevoi, se crează întreaga identitate vizuală pentru nevoile curente și viitoare.
  • Mockup de website
  • Manual de brand

Da! Se pornește de la pachetul de bază fix, după care se poate face un pachet personalizat în funcție de nevoile actuale și buget.
Recomandarea noastră e ca pe lângă pachetul de bază, să existe măcar un website.
Ulterior se pot adăuga colatarelele din identitatea vizuală necesare.

Pasul1. Completează formularul de contact. După completarea formularului, te vom contacta în 2-3 zile lucrătoare (acest timp poate varia pe perioada sărbătorilor).

Pasul2. Stabilim o întâlnire în care discutăm în profunzime obiectivele tale, valorile afacerii și unicitatea ta.

Pasul3. Pasul cel mai important: strategia de brand și cercetarea pieții. Asta este fundația brandului tău. Vei primi o prezentare care conturează specificațiile brandului, publicul țintă, concurența și obiectivele generale. Împreună cu strategia, vei primi și un moodboard reprezentativ care ne va arăta direcția identității vizuale.

Pasul4. Acum este timpul să trecem la partea creativă și începem procesul de design. Cu ajutorul fundației de la pasul 3 și cu praf magic ce completează perfect strategia, vei primi o prezentare magică a noului tău brand.

Pasul5. Primești fișierele finale, mini manualul de brand și vom anunța noul tău brand pe canalele noastre de social media.

Timpul obișnuit de lucru pentru pachetul de bază este între 4 și 6 săptămâni

O fundație solidă a brandului nu este ”DOAR UN LOGO”. Din acest motiv, nu recomandăm să fie doar acest serviciu.

Dar, pentru că știm că la început de drum bugetele nu sunt întotdeauna foarte mari, am făcut și un pachet mic pentru un start în identitatea vizuală.

Acesta conține

  • stabilire paletă de culori
  • logo primar & secundar
  • cărți de vizită
  • manual de identitate vizuală
  • training de utilizare Canva

Desigur, succesul brandului depinde de mulți factori, dar un START BUN, înseamnă șanse mult mai mari.

Fiecare afacere va avea propria ofertă personalizată în funcție de nevoi, pe care le stabilim la prima întâlnire.
Investiția variază în funcție de complexitate proiectului, iar pachetul de bază care conține inclusiv strategia de brand și workshop, începe în mod obișnuit de la 2800 euro.

Să investești în brandul și imaginea ta, înseamnă o investiție pe termen lung. Fie că e vorba despre o afacere la început sau o afacere ce are nevoie de o schimbare, oferim soluții de plată în 2 sau 3 tranșe. 50% la începutul proiectului și apoi stabilim împreună soluția cea mai potrivită pentru tine.

Nu trebuie să faci totul de la început. Poți adăuga colaterale vizuale și/sau website și mai târziu.
Începe și doar dă-ți voie să crești.

Copywriting

Mesajele transmise în social media și/sau prin newsletter, fac parte din identitatea unui brand.

Fiecare text, trebuie să respecte intenția, obiectivele și identitatea companiei.

Astfel va exista unitate atât în comunicarea vizuală, cât și în cea scrisă.

Da! Facem texte pentru pagina de Facebook și Instagram.
Ne ocupăm și de partea grafică a postărilor.

Facem și strategia de marketing și promovare de brand pe termen lung, în toate mediile.

Maxim 4 postări pe săptămână

Pasul1. Completează formularul de contact. După completarea formularului, te vom contacta în 2-3 zile lucrătoare (acest timp poate varia pe perioada sărbătorilor).

Pasul2. Stabilim o întâlnire în care îți vom pune o serie de întrebări, ca să putem afla exact ceea ce ai nevoie.

Pasul3. În acest pas, îți facem oferta de lucru și stabilim perioada contractuală.

Pasul4.  Stabilim metoda de lucru și ne apucăm de treabă.

Ne ocupăm de partea creativă a reclamelor, ce conține text și imagine.

În schimb, de partea de setări și urmărire a reclamelor nu ne ocupăm.

Dar avem recomandări a unor oameni talentați cu care lucrăm și care se vor asigura că rezultatele unei campanii îndeplinesc obiectivele.

Să scrii un articol de blog, poate fi o artă sau nu.

Un articol bine făcut îți poate aduce trafic pe website, vizibilitate și chiar vânzări.

Da, îți putem oferi și acest serviciu.

Da, trimitem! Să trimitem newslettere poate însemna:

  • newslettere săptămânale, în care anunți noutățile și ofertele pe care le ai
  • newsletter lunar
  • newsletter configurat după nevoile tale
  • creare funnel de promovare & vânzare

Pachete grafică

Dacă ai deja un logo care este aliniat cu obiectivele companiei și îți lipsesc doar materialele de promovare, aici este locul potrivit să le găsești într-un singur loc.

Alege din pachetele de grafică deja pregătite sau scrie-ne dacă îți dorești ceva personalizat.

  • Afișe (eveniment, stradal)
  • Agende personalizate/etichete
  • Ambalaje personalizate
  • Bannere website/stradale
  • Birotică personalizată (foi cu antet, plicuri personalizate, creioane)
  • Broșuri
  • Catalog produse
  • Copertă carte
  • Cover Facebook
  • Flyere
  • Grafică materiale personalizate (tricouri, șepci, rucsacuri, pixuri, etc.)
  • Grafică reclamă revistă
  • Manual de brand
  • Mape
  • Meniuri
  • Raport anual
  • Revistă
  • Rollup/Spider
  • Template postări

Website

Un website creat după strategia de brand, prin care scoți în evidență unicitatea și calitățile afacerii tale, va atrage clienții potriviți și se va diferenția pe piață.

Site-ul va fi creat respectând identitatea de brand și obiectivele acestuia.

  • construim website custom în WordPress
  • creăm pagina ”Coming Soon”
  • creăm scheltul website-ului, să ne asigurăm că va respecta obiectivele stabilite în strategia de brand
  • creăm 2 prototipuri de grafică
  • optimizăm fotografiile
  • începem construirea website-ului
  • design adaptat la ecrane mobile
  • asigurăm securitatea platformei și a confidențialității datelor prin configurare SSL
  • optimizări de încarcare rapidă
  • optimizare SEO basic
  • beneficiarul va avea flexibilitate în adăugarea de conținut
  • 1 oră training de utilizare

Sunt situații în care ai deja persoana potrivită care să-ți creeze website-ul conform cerințelor și ai nevoie doar de grafică (mockup)de website, pe care dezvoltatorul să o integreze.

Pasul 1. Întâlnirea în care stabilim obiectivele și verificăm strategia de brand

Pasul 2. Facem o ofertă personalizată pe cerințe (un website de prezentare începe de la 1500$)

Pasul 3. Se semnează contractul și se achită 50% din suma ofertată.

Pasul 4. Prezentăm cronologia, răspundem la întrebări și trimitem chestionarul care ne va ajuta să creăm schița website-ului.

Pasul 5. Prezentăm schița și facem ajustările necesare.

Pasul 6. Prezentăm cele două prototipuri, se alege unul dintre ele și facem ajustările necesare.

Pasul 7. Se optimizează fotografiile și se începe construcția website-ului.

Pasul 8. Se prezintă website-ul final și se face trainingul de 1 oră.

Consultanță

Uneori ai nevoie doar de o perspectivă din exterior și de idei proaspete pentru afacerea ta.

În acest caz, consultanța este potrivită pentru tine.

  • Analiza strategiei de brand
  • Analiza identității vizuale
  • Analiză site
  • Analiză pagină de Facebook
  • Analiză prezență online
  • Sugestii reclame și campanii
  • Idei de conținut social media & blog
  • Sugestii de îmbunătățire
  • Idei de conținut pentru social media

Întâlnirea poate fi online sau offline, la sediul beneficiarului.

Costurile pentru deplasare la sediul beneficiarului, sunt diferite față de întâlnirea online.

Pasul 1. În formularul de contact, specifică aria pentru care îți dorești consultanță, cu cât mai multe amănunte și ce așteptări ai din această întâlnire.

Pasul 2. Stabilim data și ora întâlnirii

Pasul 3. Se semnează contractul și se plătește factura.

Pasul 4. Îți voi cere detalii și probabil că îți voi trimite un chestionar pentru a înțelege mai bine afacerea.

Pasul 5. Documentez și fac cercetarea necesară.

Pasul 6. Acum a sosit momentul întâlnirii

Pasul 7. Primești pe email rezumatul întâlnirii, împreună cu documentarea realizată.

Procesul în sine durează între 7 și 14 zile din momentul trimiterii formularului de contact.

Întâlnirea durează între 90 și 120 minute, în funcție de obiective.

Shop

În cazul în care nu ești pregătit pentru un branding de la 0, aceste chestionare te vor ajuta să-ți aduci claritate asupra punctului în care te afli cu afacerea ta și asupra obiectivelor.

Dacă după ce cumperi chestionarele și le completezi, îți dai seama că ai nevoie de ajutor acestea îți vor fi scăzute din costul pachetului ales.

Fiecare afacere are nevoie de un brand făcut din inimă! 🫶🏻